středa 19. července 2006

Lahůdky

Zmínil jsem se mojí kamarádce Tereze o skvělém arabském bistru Chez Amis, které je ve Spálené ulici a kde úžasný pan Ahmed vítá každého úsměvem, mluví mnoha jazyky a pronáší neskutečné věty jako "Hmmm, dobrutka, pane, dobrutka, mňam, mňam, mňam.", "Á, musaka, dnes je vyborna, špenatova, vegetarian musaka. Dejte si mustafu." případně "Veeery good, sir, very good, the best falafel in town."

Tereza reagovala promptně, zapůjčila mi knížku Marshy Mehranové Polévka z granátových jablek. Příběh tří íránských sester, které si v malém irském městečku otevřou restauraci, kde podávají vybrané lahůdky, prokládá autorka recepty.

Zbylo mi jediné. Vzpomněl jsem si na jediné dvě mantry, které uznává Tom Robbins, a jednu jsem si vybral. Mňam.

Žádné komentáře:

Okomentovat