pátek 22. února 2008

Vláčil na Vltavě

Zahlédl jsem upoutávku na výstavu František Vláčil: Zápasy a dočetl se, že ve spojitosti s ní se budou během tří večerů na Vltavě promítat ukázky z Vláčilových filmů. Na vodní stěnu!

Jaké bylo mé zklamání, když jsem okolo sedmé dorazil na Karlův Most, odkud měla být projekce vidět. Nikde nic, ani náznak, že by se něco podobného mělo dít. Na mostě jsem občas prošel kolem nervózních skupinek starších lidí a z jedné dokonce zaslechl: "Už jsem tu od šesti, ale furt nic."

Mám v plánu vidět během víkendu zmíněnou výstavu. Snad to bude hodnotnější zážitek.

Mimochodem, nedávno jsem znovu viděl Markétu Lazarovou. Je to skutečně jedinečný film. Škoda, že Bonton se stále nenechal přesvědčit ke svolení s opravdu kvalitním přepisem do digitální podoby (podrobnosti na Zóně a Nostalghii).

Žádné komentáře:

Okomentovat