pondělí 18. prosince 2006

Komiksy a poezie

Možná je zbytečné se tomu divit a pozastavovat se nad tím, nicméně když jsem dnes zabrousil na idnes a všiml si že svým čtenářům nabízím sto tipů na knížky k Vánocům, neodolal jsem a kliknul. Čekala mě stránka, na které bylo dvanáct různých kategorií knížek, které idnes svým čtenářům doporučuje. A, ano, zarazilo mě, když jsem narazil na kategorii Komiksy a poezie.

Ještě pořád přemýšlím, co tyhle dvě oblasti spojuje. Snad lze podle úvahy autorů seznamu sdružit čtenáře poezie a čtenáře komiksů do jedné sociodemografické skupiny. Mám-li hádat, budou to podivné existence poflakující se po kavárnách a artových kinech v oblečení ze sekáče a platící penězi, které pocházejí z grantů.

Ne, vlastně nevím, proč mě to zaujalo, je to přeci jasné.

Žádné komentáře:

Okomentovat