pondělí 5. listopadu 2007

Zpětná vazba

Je to jen první pokus o anketu, ale výsledky by mě moc zajímaly.

Vpravo nahoře máte možnost vyjádřit se k tomu, zda používáte RSS, z mého pohledu jednu z nejužitečnějších funkcí mnohých webů a (asi prakticky všech) blogů.

Jsem na to opravdu zvědavý. Potenciál pro používání beze sporu existuje - přes 42 % čtenářů (tohoto konkrétního blogu) používá Firefox, kde je čtení RSS kanálů vcelku snadné, asi 15 % používá Internet Explorer 7, kde je to úplně bezproblémové.

4 komentáře:

  1. Mimochodem, když už je řeč o těch užitečných funkcích, docela bych uvítal, kdybych mohl "přihlásit se k odběru" (tj. někde v šabloně byl odkaz na) /feeds/comments/default (koukám, že se mi to styluje líp než dtto s koncovým lomítkem).

    OdpovědětVymazat
  2. jan vaněk jr.: Díky za tip. Myslíš přidat to do panelu vpravo, nebo přímo někam do kódu blogu, aby se člověku nabízela možnost sledování zápisů i komentářů, když klikne na RSS ikonku v adresním řádku?

    OdpovědětVymazat
  3. Co se týče mě, subskribuji si akorát komentáře u sebe :-) a cizí vždycky jen dávkově projedu, takže stačí v panelu (nebo v patičce hlavní stránky, kde už je odkaz na RSS článků); ale někdo jiný by možná nějaká kouzla s link rel možná ocenil, a rozhodně ničemu neškodí.

    OdpovědětVymazat
  4. jan vaněk jr.: "Link rel"? :) Tak daleko nejsem. Dal jsem to tedy aspoň do panelu.

    OdpovědětVymazat