středa 23. srpna 2006

Kdo všechno bude v Kutné Hoře začátkem září

Právě mi volala značně nesmělá, nervózní a možná i trošku zmatená paní. Dostal se jí prý do ruky letáček festivalu Ortenova Kutná Hora a že už je jí víc než 22 let, že je jí skoro šedesát a že neví co a neví jak a píše poezii a publikuje pod jiným jménem.

Do toho zmateného monologu jsem vstoupil. Objasnil jsem jak funguje festival. Navrhl jsem, aby se přijela podívat, aby se přijela zúčastnit sobotního otevřeného autorského čtení. "Na to já jsem moc stydlivá, to moje sestra, ta je na to dost pitomá, ale já, já bych spíš tak seděla někde v koutku." Prostě protipól bohémských básnířek jako je Marie Šťastná.

Ještě chvíli jsem zkoušel přesvědčit.

"Tak říkáte osmého září? A ubytování zdarma? No tak dobrá, já to tedy zkusím."

Zajímavá bude letošní Ortenka.

Žádné komentáře:

Okomentovat