Pod obrázkem na inzerátu je slogan „Protože náš prezident se může mýlit.“ a pod ním stojí:
Co když ke globálnímu oteplování opravdu dochází? Nečekejte na to, až se pravda ukáže. Pořiďte si klimatizaci už teď a budete se doma cítit vždy příjemně.Pokud mě paměť a selský rozum neklamou, klimatizace spotřebují velmi mnoho energie, vysoušejí sliznice a vůbec patří spíš k těm horším způsobům, jak se v parném létě ochladit. Je to asi dva roky, co jsem zaslechl (pravděpodobně fiktivní, ale co když skutečný) citát britského libertariánského ekonoma, který na otázku po řešení globálního oteplování odpověděl:
Pořídíme si prostě výkonnější klimatizace.
Update 19/6/2008:
Na ihned je ani ne měsíc starý článek ETA víc zacílí na ženy, pomůže design a emoce.
Milióny klimatizujících se nemohou mýlit!
OdpovědětVymazatPoněkud nablblá, možná; ale neefektivní?
jan vaněk jr.: To si od boku netroufnu posoudit. Z mého pohledu nemá Eta jako značka tvář. Nevzpomínám si, kdy jsem naposledy viděl její tištěnou reklamu. A pokud chce znovu vstoupit do mediálního prostoru tímhle způsobem, mě osobně tím neoslovuje.
OdpovědětVymazatTen inzerát nehraje ani na image, ani na cenu, snaží se "jen" zaujmout. To podle mého na efektivní reklamu nestačí, zvlášť ne u tak slabé značky.
vždyť ETA je legenda!
OdpovědětVymazatUpdate: Na iDNES je čerstvý článek Fotomontáž v reklamě si dělá legraci z Klause.
OdpovědětVymazatBTW, na nový design si pořád nemůžu zvyknout.
jan vaněk jr.: Ani já si nemůžu zvyknout. Brzy asi přijde další změna.
OdpovědětVymazatTak v LN psali, že to vymyslel Kaspen (a Petráček to odsoudil, ačli z iracionálnějších důvodů).
OdpovědětVymazat(Ta captcha je čím dál horší...)
Dobrá, vypnu jí.
OdpovědětVymazat