čtvrtek 12. června 2008

Blbá

Špatná kreativa je horší než žádná kreativa.

Pod obrázkem na inzerátu je slogan „Protože náš prezident se může mýlit.“ a pod ním stojí:
Co když ke globálnímu oteplování opravdu dochází? Nečekejte na to, až se pravda ukáže. Pořiďte si klimatizaci už teď a budete se doma cítit vždy příjemně.
Pokud mě paměť a selský rozum neklamou, klimatizace spotřebují velmi mnoho energie, vysoušejí sliznice a vůbec patří spíš k těm horším způsobům, jak se v parném létě ochladit. Je to asi dva roky, co jsem zaslechl (pravděpodobně fiktivní, ale co když skutečný) citát britského libertariánského ekonoma, který na otázku po řešení globálního oteplování odpověděl:
Pořídíme si prostě výkonnější klimatizace.

Update 19/6/2008:
Na ihned je ani ne měsíc starý článek ETA víc zacílí na ženy, pomůže design a emoce.

7 komentářů:

Jan Vaněk jr. řekl(a)...

Milióny klimatizujících se nemohou mýlit!

Poněkud nablblá, možná; ale neefektivní?

Ondřej Lipár řekl(a)...

jan vaněk jr.: To si od boku netroufnu posoudit. Z mého pohledu nemá Eta jako značka tvář. Nevzpomínám si, kdy jsem naposledy viděl její tištěnou reklamu. A pokud chce znovu vstoupit do mediálního prostoru tímhle způsobem, mě osobně tím neoslovuje.

Ten inzerát nehraje ani na image, ani na cenu, snaží se "jen" zaujmout. To podle mého na efektivní reklamu nestačí, zvlášť ne u tak slabé značky.

waiders řekl(a)...

vždyť ETA je legenda!

Jan Vaněk jr. řekl(a)...

Update: Na iDNES je čerstvý článek Fotomontáž v reklamě si dělá legraci z Klause.

BTW, na nový design si pořád nemůžu zvyknout.

Ondřej Lipár řekl(a)...

jan vaněk jr.: Ani já si nemůžu zvyknout. Brzy asi přijde další změna.

Jan Vaněk jr. řekl(a)...

Tak v LN psali, že to vymyslel Kaspen (a Petráček to odsoudil, ačli z iracionálnějších důvodů).

(Ta captcha je čím dál horší...)

Ondřej Lipár řekl(a)...

Dobrá, vypnu jí.

Okomentovat