středa 2. září 2009

Amnestie

Vždycky mi udělá radost, když můžu někomu půjčit knížku. Nemám zrovna velkou knihovnu. Možná tím spíš.

Občas se stává, že se knížky zatoulají. Tedy, ehm... Prostě občas někdo pozapomene a knížky tak zůstávají na dlouhodobém hostování v cizí knihovně. (Možná i někde jinde, v lepším případě možná na nočním stolku.)

Vlastně mě to zamrzí jen občas - když mám zrovna chuť sáhnout po ověřeném titulu a ponořit se do známých vět.

Vyhlašuji tímto knihovní amnestii.

Pokud máte knížku z mojí domácí knihovny, napište mi mail, navrhněte datum a místo, kdy bychom se mohli sejít. Nezapomeňte připsat, jak se knížka líbila.

1 komentář:

  1. To jsem zvědav, jestli se vrátí aspoň jedna.

    Kdysi jsem si pořídil sešitek na zapisování výpůjček, ale nějak jsem ho opomíjel využívat, zvlášť když jsem nepůjčoval přímo z knihovny, ale i s donáškou.

    OdpovědětVymazat