sobota 3. listopadu 2007

Před svátky

Vánoce jsou sice ještě téměř celé dva měsíce daleko, ale jak jsem zaslechl, mnozí už se začali chystat. "Chci mít nakoupeno do konce listopadu, v prosinci do obchodů nehodlám vůbec páchnout," svěřila se mi kamarádka.

Na takovou praktickou přípravu jsem narazil i na flickru - tiskařská firma Moo, s kterou dlouhodobě spolupracují, vyhlásila soutěž o nejprodávanější / nejvtipnější / nejlepší fotografický / nejlepší nefotografický design vánočního přání. Na flickru tak vznikla skupina, kam lze návrhy nahrávat. Občas kýč, ale sem tam člověk narazí na povedený kousek. 40 kusů přání dle vlastního výběru a s personalizovaným potiskem zadní strany stojí příjemných 14,99 EUR. (Mimochodem, vítěz každé kategorie dostane 2000 USD.)

Méně praktický přístup k přípravě na Vánoce vypadá tak, že si člověk pustí Noční můru před Vánoci. (Safra, až teď jsem si všiml, že český distributor se rozhodl film přejmenovat na Ukradené Vánoce.)
'Twas a long time ago, longer now than it seems, in a place that perhaps you've seen in your dreams. For the story that you are about to be told took place in the holiday worlds of old. Now, you've probably wondered where holidays come from. If you haven't, I'd say it's time you begun.

2 komentáře:

  1. Anonymní3/11/07 10:45

    Kdykoli na tenhle film přijde řeč, musím dávat k lepšímu ty dva neuvěřitelné zážitky: že minulé Vánoce bežel na Primě TITULKOVANÝ a že se mi povedlo k němu na netu splašit *amatérské* titulky, které nejenže byly gramotné, ale prostě a jednoduše vynikající.

    A jak mám Vánoce rád, když u nás jdou v říjnu nejvíc na dračku zpěvníky koled, přijde mi něco v nepořádku...

    OdpovědětVymazat
  2. corwex: Na Primě s titulky? Neuvěřitelné!

    Jedny amatérské titulky jsem loni nebo předloni zkusil udělat, dokonce jsem se snažil i rýmovat :) Ale vlastně už vůbec nevím, jestli jsem je ukázal někomu jinému než kamarádům.

    S tím říjnovým slavením adventu jsem se také ještě nesrovnal.

    OdpovědětVymazat