čtvrtek 29. listopadu 2007

Kalendář hledá další přispěvatele

Ego je mocné. Když jsem před pár dny otevřel nové vydání Hosta, narazil jsem v pravidelném sloupky Pavla Kotrly na pochvalnou zmínku o Kalendáři literárních událostí a akcí. Člověka to potěší. A vyprovokuje.

Před nedávnem jsem oslovil Weles, zda by se nechtěl přidat k vytváření Kalendáře. Souhlas. Jitka N. Srbová z Wagonu snad také brzy podlehne mému lákání a stane se jeho spolutvůrkýní. Ale ani to by nemuselo stačit.

Přichází tedy výzva.

Staňte se spolutvůrci Kalendáře literárních událostí a akcí! Pošlete mi svou mailovou adresu na mail redroom@centrum.cz a já vám pošlu pozvánku. (Pokud používáte Google Account, použijte adresu, pod kterou se přihlašujete.)

Několik technických poznámek a vysvětlení. Kalendář funguje v rámci systému Google Calendar a k jeho používání je nezbytné mít zřízený Google Account. Všechno je zdarma. Použití je velmi snadné, je ale třeba podotknout, že Google Calendar zatím není v češtině (to se snad brzy změní).

Žádné komentáře:

Okomentovat