středa 21. března 2007

Růst

Pondělní večer ve Fra byl příjemný, byť bych pro čtení dal přednost prostoru, kde se nekouří. Kavárna je příjemně nevelká, stejně jako škvíry v oknech. Ale v tom by vlastně nebyl až takový problém - jak jsem tak pozoroval samotné básníky i jejich obecenstvo, bez cigarety to nejde.

Zarazila mě jiná věc. Fra je jedním z mála míst, kde se v Praze dají zakoupit zápisníky Moleskine, fetiš v černých deskách, kterému jsem podlehl. Ba co víc, měli tam nejširší nabídku, jak oproti Fraktálům, tak oproti Luxoru. Bohužel od doby, kdy jsem tam zápisníky naposledy kupoval asi trochu zvedli ceny. A5 zápisník bez linek za tři sta. A6 zápisník s mapou Londýna a další užitečnou výbavou o stovku víc.

Jenže fetiš je fetiš.

1 komentář:

  1. Mě to včera taky překvapilo, když sem kupoval svůj nový Moleskine v Brně... Ty ceny...

    OdpovědětVymazat