čtvrtek 22. června 2006

Do Kutné Hory a zpátky


Na růžku
Originally uploaded by Ondra_L.
Sedl jsem dnes ráno na vlak a vyrazil do Kutné Hory dojednat na tamním gymnáziu podrobnosti letošní Ortenky. Vedro. A navíc ještě vyběhnout od nádraží celý ten kopec až úplně nahoru, kde mezi vilkami skrývá se budova gymnázia...

Ale na druhou stranu, když jsem vyřídil vše nezbytně nutné a pracovní, zaskočil jsem v klidu na hotovku do hospody U Kamenného domu a s plným břichem pak chvíli bloumal Horou, až jsem našel ten antikvariát, kde se loni vzáří zasekl Láďa Puršl, když jsme chtěli odjíždět. A tam byl chládek a spousta skvělých knih. Tak jsem tam strávil asi půl hodiny. Nakonec jsem kouknul do peněženky, vzal si jednoho Borgese a odkráčel rozpáleným městem do nádražní hospody Na růžku, kde čepovali kofolu, deci za čtyři koruny. Dal jsem si dvakrát třetinku, zvedl se z úžasně oranžové židle a vydal se s jedním přestupem k domovu.

Krásné město. Ne moc cool, ale pořád s osobitým charakterem.

3 komentáře: